Datos personales

Sobre mi

El meu blog és la plataforma on poder exposar narrtives, imatges i filmacions de diversos autors que, en el seu moment, m'han impactat i m'han portat a la reflexió. Vull compartir en tots vosaltres aquestes troballes i, com jo, gaudir d'un petit moment.

Seguidores

martes, 1 de julio de 2014

EN CLAREDAT DE VIDA



Si tot el que m´enmarca la finestra
és viu mentre jo visc, quín alt poder 
aquesta vida meva!!



l´estimo tant i m´esforço a donar-li 
sentit i plenitud, a fer-la harmoniosa
com el que veig , i emotiva i fecunda 


Dellà el vell parapet que marca els límits que no puc travessar sense sometre´m
a la incertesa del no-ser , què hi ha ?
No ho vull saber , sols d´aquesta bellesa 
m´empleno els ulls goludament 


                 
                   La mort sempre serà el domini de la fosca,
            i ara jo visc en claredat de la vida.

                                               MIQUEL MARTÍ I POL


No hay comentarios: