Datos personales

Sobre mi

El meu blog és la plataforma on poder exposar narrtives, imatges i filmacions de diversos autors que, en el seu moment, m'han impactat i m'han portat a la reflexió. Vull compartir en tots vosaltres aquestes troballes i, com jo, gaudir d'un petit moment.

Seguidores

martes, 29 de julio de 2014

...EL PASSAT....




On el passat perdura és en les coses 
que veiem cada dia , que tenim 
per nostres i no ho són ; no en els records , cera tova que els anys sovint deformen.
La tarda , doncs ,és un passat que visc 
ara mateix : arbres llunyans , les cases 
on no he entrat mai, rostolls d´un groc intens ,
 pedres grises i, al fons , el blau inmòbil
de les muntanyes . Tot plegat què em diu 
que no sàpiga ja?
Viure és aprendre´s
part dedins d´un mateix , mentres observem 
com la placidesa de les coses 
se´ns apaivaguen els sentits i ens creixen 
arrels que convertim , a poc a poc
i sense esforç, en un passat riquíssim

Miquel Martí i Pol

Afegeix la llegenda

No hay comentarios: