Datos personales

Sobre mi

El meu blog és la plataforma on poder exposar narrtives, imatges i filmacions de diversos autors que, en el seu moment, m'han impactat i m'han portat a la reflexió. Vull compartir en tots vosaltres aquestes troballes i, com jo, gaudir d'un petit moment.

Seguidores

lunes, 13 de mayo de 2013

QUAN EM DESVETLLO A LA NIT..........

imatg.de google-



 
                                                Quant em desvetllo a la nit
                                                a tu va el meu pensament,
                                                ¡oh criatura ignocent
                                                que em tens en tan gran oblit!

                                                 L´estelada de la nit
                                                 va rodant pel firmament :
                                                 a tu va el meu pensament
                                                 en el silenci infinit .

                                                 Sia el teu son beneït
                                                 i el teu oblit igualment ,
                                                 i sia el meu pensament
                                                 llàntia ardent sola en la nit

                                                                    Joan Maragall(agost 1904-juliol 1906)
                                                 

4 comentarios:

mª dolors dijo...

magnífic !

FETS A CAPRITX dijo...

Gràcies M.Dolors ,pel teu comentari --

Helena Bonals dijo...

A mi també m'agrada. És un poema de Maragall que desconeixia.

FETS A CAPRITX dijo...

Gràacies Helena .si ès molt bonic .Salut .