Datos personales

Sobre mi

El meu blog és la plataforma on poder exposar narrtives, imatges i filmacions de diversos autors que, en el seu moment, m'han impactat i m'han portat a la reflexió. Vull compartir en tots vosaltres aquestes troballes i, com jo, gaudir d'un petit moment.

Seguidores

martes, 12 de agosto de 2014

NI-NI AMB MAJUSCULA





Fa pocs dies vaig sentir una conversa entre persones de mitgana edat. Feien referència als joves ni-ni: ni estudien, ni treballen , ni volen treballar , etc. etc..Pensant en aquesta conversa vaig arribar a una conclusió. Conec una bona colla de joves ni-ni , molt diferents ; familiars, parents , fills d´amics , coneguts per veïnatge , que són els que faran del nostre món un espai nou, de bona convivència .



Són tots els joves que :  NI es droguen , Ni beuen ,
Ni tenen mandra a l´hora d´estudiar o treballar , Ni van darrere el botellon , Ni busquen la distracció destrossant material urbá ,
 

Ni són egoistes ; saben acompanyar i ajudar a qui tenen al costat ; Ni es queden el seu temps només per ells: es mouen en tasques de voluntariat ;


Ni passen davant d´un ancià amb indiferència o menyspreu , ni tantes coses més . Aquests sí que són el futur de la nostra humanitat adolorida i cansada de tantes morts injustes , de tantes guerres, de tant negoci brut , de tanta corrupció.

Animo a seguir gaudint de la vostra joventut i que continueu ajudant a qui ho necessita amb la vostra solidaritat .

escrit de MªDolors Puig Utrell.

He volgut publicar aquest escrit que vaig trobar d´aquesta persona, perque estic completament d´acord amb la seva visió  de cara a la nostra joventut,no tots són els ni-ni que la prensa publica o fa arribar al public...ja altres classes de NI-NI  amb majuscula------

No hay comentarios: