Datos personales

Sobre mi

El meu blog és la plataforma on poder exposar narrtives, imatges i filmacions de diversos autors que, en el seu moment, m'han impactat i m'han portat a la reflexió. Vull compartir en tots vosaltres aquestes troballes i, com jo, gaudir d'un petit moment.

Seguidores

viernes, 2 de mayo de 2014

ANEU PREPARANT LA BUTXACA !!!!

imatg.Chad Estes.


La meva àvia era una persona que venia de pagès ,humil, senzilla ,molt pràctica ,estalviadora .....I sort d´això perquè el seu enterrament ha costat gairebé un milió de les antigues pessetes  (uns 6000 e,) .Perquè avui, en aquests temps de crisi , l´últim atracament és el teu propi enterrament .A la meva àvia li va costar anys i esforços aconseguir el que es crema en 24 hores.
Entenc que el sector funerari s´hagi de guanyar la vida i que la feina té un cost , però no puc entendre que una caixa de fusta i el  seu folre costin més de 4000 euros , i això sense comptar les minimes flors ,recordatoris , iva, i altres extres que van a part .

L´ÚLTIM ATRACAMENT

carta a la Vanguardia per un lector. ;Jordi Darder Bustins 

No hay comentarios: