Datos personales

Sobre mi

El meu blog és la plataforma on poder exposar narrtives, imatges i filmacions de diversos autors que, en el seu moment, m'han impactat i m'han portat a la reflexió. Vull compartir en tots vosaltres aquestes troballes i, com jo, gaudir d'un petit moment.

Seguidores

jueves, 10 de enero de 2013

LA LLAR DE TOTS



Voldria compartir amb tots aquells que visitin aquet blog, .la maravella del nostre mon..El regal q´ens ha segut donat ,;disfruteu miran el video i ,respectem ,valorem ,cuidem , cadascún amb la mida que pugui ,com el millor tresor..
Que les generacions venideres puguin gaudir del nostre planeta ,de casa nostra , de la llar de tots.com el millor lloc per viure

6 comentarios:

mª dolors dijo...

Tens tota la raó Rosalia, tenim una meravella.
Bona música i fantàstic video.
mªdolors

FETS A CAPRITX dijo...

GRÀCIES M,DOLORS.BESITOS.

Helena Bonals dijo...

Endavant amb el bloc!

FETS A CAPRITX dijo...

Gracies Helena pel teu suport..poc a poc vaig caminant,,una salutació

belén dijo...

Cuidemos nuestro mundo hoy para los, que vivan en él mañana

FETS A CAPRITX dijo...

así mismo Belen...,gracías por tu participación...abrazos