Datos personales

Sobre mi

El meu blog és la plataforma on poder exposar narrtives, imatges i filmacions de diversos autors que, en el seu moment, m'han impactat i m'han portat a la reflexió. Vull compartir en tots vosaltres aquestes troballes i, com jo, gaudir d'un petit moment.

Seguidores

viernes, 7 de junio de 2013

UN MATEIX FET -MIRADA DIFERENT

imatg.Cashmeregyrl.tumblr.com
 
 
Dos amigues es retroben ,després de molts anys.
 
-Explica´m ,diu una d´elles ,"què se n´ha fet del teu fill?.
 
-El meu fill ?, respon l´altra sospirant ." Pobre fill meu....!!
Quina mala sort que ha tingut !.Es va casar amb una donota  que no fa brot : no  cuina  ,no  cus ,ni renta, ni endreça..... Es passa el dia al llit ganduleixant , llegint  i  dormint...t´ho creuràs si et dic que el pobre xicot fins i tot li  porta  l´esmorzar al llit "?.
 
-És espantós !... i la teva filla , què  en saps ?.
 
"Ah , ella sí que ha tingut sort ! Es va casar amb un noi que és tot un angelet .  Fa la cuina , cus ,rente ,netege ....; li ho fa tot  ! I fixa´t quin detall! :  cada matí , li duu l´esmorzar al llit ! Ella té tot el tems per a  dormir; i la resta , descansa o llegeix al llit !.Esta feta tot una seyora-
 
 
text.Anthony de Mello

4 comentarios:

hampton sc dijo...

Bueno, bueno y nos deja pensando, Rosalía: todo es relativo, ¿verdad?
Me encanta la imagen que elegiste.
Besotes y buen finde!

FETS A CAPRITX dijo...

Graias Piola,por tu participación.
Pues si,no me gustaria como madre pecar de no tener una visión objetiva en lo que se refiere a mis hijos.Pero tampoco no seria feliç si en la vida del día a día diera complaciencia a algunos hechos y opiniones ..
Bessos Piola

mª dolors dijo...

jajaja, dons potser és exagerat, però molts cops , sobretot les mares pequem de no ser lo suficientment neutrals i objectives.

FETS A CAPRITX dijo...

uuuf no ho vodria pas,M.Dolors!!!