Datos personales

Sobre mi

El meu blog és la plataforma on poder exposar narrtives, imatges i filmacions de diversos autors que, en el seu moment, m'han impactat i m'han portat a la reflexió. Vull compartir en tots vosaltres aquestes troballes i, com jo, gaudir d'un petit moment.

Seguidores

viernes, 14 de diciembre de 2012

DITES I REFRANYS DE L´HIVERN




                            
                    En hivern ,amb bon o mal tems ,agafa la manta si en tens.

                    Estiu calorós, hivern rigurós.

                    A la darreria de març,l ´hivern és llarg.

                    Aigua d´hivern ,aigua d ´infern.

                    Candelera rasa, l´hivern no es mou de casa.

                    Les sopes i el sol a l´hivern donen consol.

                    Llevant d´hivern ,volta a ponent.

                    Nit clara d´hivern, l´endemà día d´infern.

                    No digues hiverna acabat,si sant Jordi no ha passat.



                    Refranyer Temátic,de Victor Pàmies.

                    

2 comentarios:

Helena Bonals dijo...

M'agrada sobretot l'últim. Que passi l'hivern, doncs!

FETS A CAPRITX dijo...

GRACIÉS HELENA.